50 000 spänn!!!!

2010-04-06 | 12:42:18 | 4 Kommentarer

Kanske ska berätta vad min farbror chockade hela släkten med?
Jo, vi satte oss i deras vardagsrum (fan vilken våning dom har..) och så bad Matz, vår farbror,
Nellie att ge ut små påskägg till mig, min bror och våra tre kusiner. Han sa att han hade lite
pengar att ge bort. Så öppnade vi dom och där i låg det 10 000 lappar i monopolpengar.
Alla blev helt tysta och chockade. Liksom hur tackar man någon för 50 000 spänn?!
Min styvmamma blev tjutfärdig (Mollie och Nellie fick 10 000 var i fonder som kommer växa
till som blir 18) och mina styvsyskon som inte är släkt med Matz, by blood så att säga,
fick ett påskägg med 2000 kronor och godis.
HOLY CRAP ON A CRACKER!

Nu ska jag ta körkort och spara pengar tills jag ska flytta :D
Men ska även köpte converse, tatuering, smink, kläder, laptop osv :D :D

HAPPY FACE!!!!!!!!!

Kommentarer:


Joanna

2010-04-06 @ 20:00:29

Jag antar att inga förhållanden är en dans på rosor, men det behövs också, det skulle verkligen vara så trist om allting var perfekt hela tiden, lite tjaffs då och då är bara bra, anser jag :D För det får en att inse att man verkligen älskar den personen man är tillsammans med och om man inte bråkar får man ju aldrig känslan och tanken på "tänk om det inte skulle vara vi, tänk om han gör slut" och utan den tanken så skulle man ju aldrig känna att man verkligen älskar den personen, man behöver liksom lite bekräftelse :)



Hehe, men ja, vi får ta och ses snart igen!! :)

Puss.
Joanna

2010-04-06 @ 20:05:17

Nämnde jag att jag hatar dig för att du har massa pengar nu och kan göra massa saker?



BÖÖÖÖÖH, jag vill också ha!!!!

nu borde du hänga på till Peace and loive :D
Cherry

2010-04-06 @ 22:08:39

Ja men precis, jag har insett det nu för innan tänkte jag att det var något allvarligt fel om man ens tjaffsade liksom. Men nu vet jag att man inte uppskattar varandra lika mycket om man har det perfekt hela tiden för då tar man varandra för givet.



Ja det tycker jag verkligen! :)



Hahaha, jag kan inte fatta det!!! :D

Jag vill verkligen till P&L men sjävklart är jag på Mallorca då! xD Så jävla typsikt liksom :P

2010-04-19 @ 16:48:23

holy macaroni herregud Amanda, lucky you! Don't spend it all in one place som min mamma brukar saga. Fan vad livet ar chill ibland du! Hoppas ni har det bra dar hemma, har steker solen och vi ser ut som tva sma rosa grisar hihhi

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: