Lost in the woods

2009-09-23 | 21:30:49 | 1 Kommentarer

Blev ingen cykling till Eneby med Sara idag, så jag och Martin
cyklade till Vrinneviskogen för att promenera! Det började bra,
men sen gick vi vilse.. Kom ut i ett bostadsområde och ringde pappa som är
taxichaufför (vilket är bra av olika orsaker!) som kan hela stan.
Han sa att vi var nära Navestad, haha. Så vi gick in i den nu kolsvarta skogen
för att försöka hitta samma väg tillbaka.
Som vi till slut gjorde! Så blev en riktigt effektiv kväll! :D
Tur att jag hade min stora lillebror med mig,
för den skogen är ett skumt ställe på kvällen..

Snart ska jag göra en kopp te och krypa ner i badet. Så skönt.
Blev inget Hugo för mig, inte ett dugg pepp.
Vet inte riktigt vad jag ska göra imorgon, cykla med Sara kanske :D

Jag är riktigt sugen på att köpa mig ett par UGG:s!
Så himla mysiga. Hade ett par när jag var 15, kanske dags nu igen! :D
Passar ju perfekt när man ska ut i snön och promenixa :)



Nu ska jag massera min fot som gör ont!

Cherry

Kommentarer:


Anonym

2009-09-24 @ 15:05:17

ska man ha dom ute :O

jag trodde det var inneskor haha :>

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: