Heartbeats

2009-09-14 | 18:38:24 | 0 Kommentarer

Idag har varit en väldigt chill dag!
Vid tre träffade jag Sara på stan och sen kom även Nicke från Finspång och joinade oss :)
Så träffade vi Bränna som hängde på oss ett tag, bland annat när jag och Sara åt kebab, det var gott :D
Sen skulle Bränna dra vidare så då satte vi oss i Hörsalsparken och åt godis och kedjerökte.
Sen drog vi hem till mig för Sara och Nicke skulle få låna På smällen som jag lånade igår
(3 filmer 3 dagar). Så nu sitter jag här alldeles ensam och ska snart hoppa i badet.
Sen ska jag till baby =)

Vi såg På Smällen igår och den var asbra! Mycket skratt :D
Låg hemma hos mig i soffan och hade det mysigt med chips och pyttelite cola.


Vi är sååå puttinuttiga! HAHAHA :D

Nu ska jag sitta här lite till och sen bada.
Sen pyser jag till Niklas!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: