Bilder från i lördags

2009-09-08 | 09:43:55 | 3 Kommentarer

Langar lite bilder från i lördags, som jag tog från min kära vän Sara.


Två Niklasar hemma hos min Niklas. Det blev ölspel och grejjerrr!


Mycket vackert. Rökpausar blev det gott om!


Alla skulle blunda men Nicke förstörde :(


Stå på stolar is the shit! Har jag hört.


Fina grappar!


Såhär i efterhand funderar man på om det var så smart att ge Niklas
Saras grogg efter all öl.. Förmodligen inte :D


Nicke tyckte det var jätteroligt att det var en gris i kapsylöppnaren.
Och det gjorde vi med! :D


Aw sötplutt. Som blev väldigt mysnödig inne på toaletten! ;D


Ingen har en lika vacker bästa vän som jag har.


Naw :)


SÖTNOS!


Efter att vi hade stämplat in på Hugo drog vi till kaktusparken.
Det sjuka är, nu när jag ser bilden, att den där röda blomman satte jag inte dit själv.
Jag märkte den inte ens förrän efter ett tag.
Tror det var Niklas som satte dit den. Sara har jag rätt? :D


Emelie, Eve och DD joinade oss!
Tror det var pga att Nicke reste sig upp där..


.. som detta hände! :D


DD var gladlas!


Söta flickor!


Inne på Hugo var det mycket folk man kände, bla Saras kusin Thomas,
som Niklas myste med!

Nu har jag inga bilder längre som rör Niklas och mig,
undra varför.. ;D




Kommentarer:


2009-09-08 @ 13:40:10

haha jag kommer ihåg nu att jag tog den blomman från parken och satte den i ditt hår :D
Cherry

2009-09-08 @ 18:54:57

Haha nuni då :D Charmigt!
Anonym

2009-09-11 @ 12:45:23

jag har en vacker vän höhö, bosse asså!

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: