Pilutta dig va!

2009-10-23 | 20:24:22 | 0 Kommentarer

Lite spontant sådär tänkte jag och Sara dra till Hugo. Står på VIP-listan så det är
fritt fram ;) Men blir nog en nykter kväll! Fast en öl ska man väl bjuda sig själv på,
hehe :D Imorgon spelar Saturday's Heroes på Svea så då drar vi dit :D
Då blir det nog lite mer öl!

Igår färgade vi Saras hår! Inte blont, utan rödbrunt! Skitsnyggt :D
Hennes hår gick av rätt mycket av all blekning så det här var det bästa.
Och det snyggaste :D

Jag och Sara har slutat röka, typ...
Jag rökte inte på hela onsdagen,
men sen så träffade jag Sara och Nicke igår,
och Nicke suktade oss så mycket så det slutade
med att vi fick en var av honom, haha.
Vi gick en liten promenad och sen gick vi hem till mig
och åt pizza, som Nicke bjöd på :D Han vart inte lika mätt på en
tredjedels pizza som vi, haha :D

Jag färgade mitt hår idag jag med, gick väl la sådär.
Ville ha lite röda toner, men det blev typ ingen skillnad :D
hehe aja, det är nyfärgat nu iallafall :D

Nu ska vi fortsätta titta lite på Idol,
sen dra oss hem till Sara. Sen Hugo!
Tur att pappa jobbar natt :D

Jag saknar min Niklas för övrigt! <3
Världens bästa baby snutt!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: