Holy shit balls

2009-10-25 | 23:21:43 | 1 Kommentarer

Uj uj uj. Händelserik helg må jag säga!
Jävligt kul, jävligt obehagligt. Är för trötter
för att skriva om helgen just nu så gör det imorgon kanske.

Har precis badat. Skrubbat kroppen, gjort hårinpackning och borstat
tänderna noooga. Så jag är redo för sängen!
Sitter här med långkallifjonger och myströja och har lite ont i halsen.
Niklas som har smittat mig! Drack lite grönt te nyss som hjälpte lite granna.
Ska alldeles strax krypa ner i sängen och prata med Niklas i telefonen.
Jag som har väldigt svårt för att sova ensam tycker att det är en liten
tröst att prata med min baby precis innan jag ska sova, det hjälper lite grann!
Vet inte varför jag  har så svårt för att sova ensam,
tycker bara det är jobbigt och jag blir ledsen.
Själva tanken på att gå och lägga sig själv i ett mörkt rum
känns jobbigt. Försöker skjuta upp det så länge som möjligt
tills jag blir jättetrött och nästan däckar.
Och att drömma mardömmar när man inte har någon
bredvid sig som man kan hålla om. Men jag måste träna på det helt enkelt!
Känns helt okej ikväll faktiskt :)
Ska till något som heter Destionation Arbete imorgon klockan 9,
så är nästan tvungen att sova hemma eftersom jag ska upp tidigt.
Det är Soc som har ordnat det åt mig, vet bara genom Sara vad det är,
men det är inte helt kristallklart. Vet att hon fick hjälp med att skriva CV
osv, så jag får se vad som sker imorgon helt enkelt :)

Ska försöka ta tag i att storstäda mitt rum i veckan också!
Jag bara måste det. Dammsög och bäddade rent sängen hemma hos Niklas igår,
eftersom jag är så himla snäll :D Kul att städa hos andra, men inte hos sig själv, haha!

Nu ska jag lägga mig till rätta i min mysiga säng och vänta
på att myskillen ska ringa!
Jag har för övrigt namnsdag imorgon :D Och Rasmus! :D
Grattis på oss!

Kommentarer:


Rasmus

2009-10-26 @ 00:44:52

vi har namnsdag och jag har tårtan :'D kom på fika, säg runt 3? saknar dig din gay :'D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: