They know how to break all the girls like you

2009-11-26 | 17:41:33 | 0 Kommentarer

Kom precis hem från Niklas Piklas.
Är ensam hemma, skönt. Martin och hans flickvän Bella kommer hem lite senare
och då ska vi göra kycklingspett, gott! Mamma är på julfest på jobbet så
hon kommer hem sent. Dom ska spela Norsk Julafton (finns säkert fler namn för det)
och ska spela om julklappar, hoppas hon får massa fina saker :D
Jag fick slå in dom grejerna hon hade köpt eftersom jag är expert! Haha :D

Var duktig och pallrade mig upp imorse kvart i 8 eftersom hade hade kurs på DA idag.
Rätt svårt att gå upp när man har en varm fin karl bredvid sig!
Men det fick gå. Solen sken när jag gic till spårvagnen vilket gjorde det lite lättare.
Och det var faktiskt en rolig kurs idag. Lärorik. Lite intrevjuteknik och så.
Del 2 är imorgon och sen är det helg. Skönt!!

När kursen var slut vid 12 åkte jag tillbaka till baby igen :)
Köpte med mig aprikoskräm, baguetter och vitlökssmör. Mmm vad gott.
Så det kalasade vi på. Sov lite middag också hehe.
Drömde att jag hade värsta aggressionsproblemen och att alla var rädda
för att jag skulle få ett utbrott. Haha weid.

What to do now då? Sitta här och dega ett tag till
och sen kanske ta ett bad. Låter som en bra plan tycker jag.


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: