Megan Fox, not so foxy!

2009-11-20 | 17:55:09 | 2 Kommentarer

Kollade Kenzas blogg och såg denna bild på Megan Fox..
Oj! Hade ingen aning om att hon var så opererad.
Jag har aldrig riktigt förstått hysterin kring Megan Fox,
såklart är hon snygg, men inte skitsnygg.
Speciellt inte nu när hon är ihopbygd av en plastikkirurg.


Liksom kolla bilden längst till vänster! Ser inte ut som samma person!
Skulle aldrig vilja operera mig så jag inte ens såg ut som mig själv.
Fy vad läskigt.

Hittade även denna bild:


Läskigt! Ser nästan ut som Katy Perry på bilden till vänster! :P

Kommentarer:


2009-11-20 @ 18:47:39

jag vet liksom inte ens vem människan är, det jag däremot vet är att jag aldrig skulle känna igen att det va samma person på de fyra översta bilderna, liksom hej kameleont? Till och med Lady Gaga ser väl mer ut som samma person trots alla förändringar
Anonym

2009-11-23 @ 12:20:56

jag har inte heller fattat hysterin runt henne, hon ser väl ut som vem som helst?! haha, människor.. hade dom sett henne på gatan hade ingen lagt märke till henne, men bara för att hon är känd så blir det värsta grejjen.. höhö

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: