Lista

2009-11-05 | 18:54:42 | 1 Kommentarer

DAGENS VILL HA: Lite godis, lite cola, lite party och mycket Niklas 
DAGENS KLÄDSEL: rosa hellokitty-sockar, svarta sammets-leggins och en grå tjocktröja. Och underkläder förstås.
DAGENS FRISYR: Lockigt :)
DAGENS HÄNDELSE: Ja du, har varit rätt lugnt med händelser. Att Niklas är och mönstrar kanske :D
DAGENS PLANER: Träffa Sara, överraska Stalla på tågstationen, köpa massa godis och ha tv-mys med bästis.
DAGENS SAKNAD: Niklas såklart. Och Nellie, hon var ju på dagis när jag var där.
DAGENS JOBBIGASTE: Att jag börjar bli lite bored i väntan på en viss ung dam vid namn Sara! (Det kanske märks med alla mina inlägg? :P)
DAGENS SJUKA: inte jag! För jag börjar friskna till.
DAGENS DROG: cigg, typ.
DAGENS OVANLIGASTE: Jag har inte druckit cola än!
DAGENS KÖP: Nada än så länge
DAGENS GODIS: inget där heller! Men snart så, höhö.
DAGENS HUMÖR: Rätt bra faktiskt! Brukar inte trivas med att vara själv, men idag har jag gjort det.
Förr älskade jag att vara själv (inte jämt då) men på senare dar har jag blivit lite sällskapssjuk!

Kommentarer:


Jess the Mess

2009-11-05 @ 19:52:18

Lite uttråkad..? ^^

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: