Oneball!

2009-05-19 | 15:48:04 | 1 Kommentarer

Hola. jag hade visst tagit lite tid på tiden, ska jobba kl 5 och inte halv :)
så åker väl vid halv, om jag inte får skjuts av pappa.
är inte så pepp faktiskt, men jag ska tänka att det är kul, då går det! :D
och på pengarna såklart. är ju ob-tillägg efter kl 6 tror jag, alltså ännu mer i lön.
sånt gillar vi :) och tiden går faktiskt riktigt fort när man sitter i  kassan, så
4 ½ timme lär flyga förbi! När jag kommer hem måste jag plugga filosofi och svenska..
jag har filisofiprov imorgon, en redovisning i svenska och en nyhetsartikel i svenskan som ska in.
panik! men börjar 10 imorgon (egentligen halv 11 men ska träffa Vicky och prata om vår redovisning)
så jag får väl la gå upp lite tidigare imorgon bitti och råplugga.
eller plugga stjärten av mig när jag kommer hem. gissar på att det kommer bli båda.

Mormor hade varit på stan och kom förbi här nyss,
hade köpt hårinpackning och nagellacksremover till mig!
då blev jag glad, för hårinpackning är någiot jag behöver och den smells like heaven!
L´oreal Expert, dom på Hårvårdsbaren sa att det var den bästa dom hade
så den är nog bra. om den är det är det tur att jag tjänar pengar nu
så jag har råd att fortsätta köpa den haha.


hoppas på att den är bra!

Nu ska jag äta lite mackor och göra mig redo för jobbet,
ciao!

Kommentarer:


2009-05-19 @ 18:58:22

vi har det där i schampo och balsam hemma och det är jättebra, så hårinpackningen är säkert också det.

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: