I'll be the biggest scar in your back

2009-05-02 | 16:45:16 | 0 Kommentarer

Smälter nästan bort av värmen,
men jag klagar icke!
suttig på Niceass balkong lite och solat,
blev lite brun :)
ikväll blir det Folkparken, Sara plutt ska med också :)
Först ska Niklas träffa Alex och Johan och äta pizza,
och jag och Sara ska äta max och fica lite grejer.
sen strålar vi samman (haha bara för att det låter så roligt)
och beger oss mot The park.

fyfan vad pepp jag är på allting alltså! :D
förutom skolan haha, men pepp på att den slutar snart!
jag längtar tills jag får pengar och äntligen kan tatuera mig!
mmmmmmmhm life is good to me nu alltså :D
jag har nog haft my fair share of pain,
så jag kanske förtjänar det här :)
det gör alla :)
men det är sorligt att se, att människors desperata försök till att visa sig starka
leder till det rakt motsatta.
var er själva istället och möt motgångar på ett ärligt sätt! :)
det fungerar mycket bättre!

och just ja, små söta försök to bring me down fungerar fortfarande inte! :D

How'd you get so desperate?
How'd you stay alive?


:)

nu har jag ett liv att leva, ciao!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: