you breathed the life back into me

2009-03-21 | 10:06:46 | 2 Kommentarer

Baby och jag vaknade 9 idag. och solen lyser som vanligt, härligt!
Idag blir en nice dag. först ska vi på resturang med min mormor och morfar, Bacchus, trevligt!
plankstek in my heart liksom. alltid trevligt att få gå ut och äta ju :D
 när man blir bjuden hihi ^^
sen efter det ska vi väl hem till mig
så jag får göra mig iordning lite innan vi drar till finspång för att festa :)
jag vill också fylla år :( orättvist bara Alex får :(
men Snart! 31 maj, keep that in mind everybody! ;D

nu är jag mätt, har precis ätit äggmacka.
nu ska jag nog hoppa på Niklas i soffan och pussa sönder honom!
åh jag älskar hans trygga armar runt mig.
finns inget bättre.

hoppas alla får en bra dag! :)

Kommentarer:


Kittie

2009-03-21 @ 11:56:49

Ha det så trevligt på resturangen, och ikväll om vi inte hinner prata innan dess ;)

<3
wasmus

2009-03-21 @ 20:41:47

men Nicklas är min D': bara jag som får pussa på honom :'< men ha så trevligt på resturangen <3

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: