Vi är allt ni aldrig kan bli

2009-03-20 | 20:10:17 | 1 Kommentarer

Sitter hos nusse tuss nu och ska buda på några på klänningar på Tradera snart!
nu när jag drömt mardrömmar om att jag inte har hittat nån balklänning så måste jag göra nått åt det!
en är redan uppe i rätt mycket, så får se vilken det blir. båda är iallafall asfina :)
hoppas jag vinner nån!
i bakgrunden har vi på let's dance också, fredagsmys!

hade prov idag också, gick faktiskt rätt bra!
satt en hel timme, oh wow.

imorgon blir det partey i finspång.
dricka lite öl och fira niklas pojkvän alex som fyller år :)

funderar på att låsa upp min blogg,
tror hyenorna har gett sig! :D
dom blev iallafall rädda när jag sa sa åt dom att sluta snoka i min bilddagbok haha :D
lite skumt att det inte har varit EN ENDA snokbilddagbok sen jag sa till dom hahaha XD
busted! :D

polisanmäl mig, jag är lycklig! :D

Kommentarer:


2009-03-20 @ 21:42:16

Jag tycker om att läsa din blogg för du verkar som en skön person. Sen att din stil och sminkning är oslagbar gör saken bättre.

=)

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: