Teardrops on my guitar

2009-03-14 | 14:30:11 | 1 Kommentarer

Baby åkte hem för ett tag sen,
så nu sitter jag här och ska nog tappa upp ett bad till mig själv.
ligga där länge med ett glas iskallt vatten, härligt!

Ikväll ska jag nog åka till Niklas,
vi har inte sovit där på en vecka,
har sovit hos mig hela veckan haha.
ska bli skönt att sova i hans sköna säng!
får se när han kommer hem från finspång bara,
vill inte missa MELODIFESTIVALEN! dagens höjdpunkt liksom :'D

jag är så jävla sugen på att tatuera mig så det är helt sjukt,
har kommit på massa mer saker jag vill göra.
men vet ju vad jag ska börja med.
men alltså åh, ge mig pengar!
kollade upp vad man tjänar som 19åring (som jag kommer vara i sommar) inom handel,
och det visade sig vara 98 spänn i timmen :D härligt!
gud vad lättad jag är som har ett sommarjobb!

Kommentarer:


Joanna

2009-03-15 @ 12:50:43

haha nae det var inget :P

det var så mycket " jag är så lycklig " i varje inlägg haha, känns lite tråkigt o läsa, vi vet ju redan det liksom :P höhö

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: