jag älskar dig mer än det finns stjärnor

2009-03-07 | 16:02:20 | 1 Kommentarer

Idag har jag haft min underbara Niklas i ett halvår.
jag har aldrig varit såhär lycklig,
som jag är nu när jag har honom i mitt liv.
i över ett år nu har han funnits där,
först som någon som jag inte kunde låta mig själv att bli kär i,
av olika anledningar.
men känslorna har redan funnits där.
från dag ett när han skrev till mig första gången på msn.
och jag blev förvånad över att han visste mitt för- och efternamn,
och att han ens hade fått min msn.
pirr i magen varje dag man sågs i skolan.
blyga hälsningar och tusen fjärilar i magen.
allt vi har varit med om, gör bara vår kärlek starkare.
alla våra minnen, som jag både har sparat i en speldosa och i mitt hjärta,
kommer aldrig försvinna.
när du äntligen blev min kunde jag sänka garden och låta dig komma enda in.



alla dina ord betyder mer än någon annans,
och det spelar ingen roll vad någon säger,
jag tror på vartenda ett,
och jag känner detsamma.
har aldrig känt såhär för någon förut.
har aldrig älskat någon på det här sättet.
du är det bästa som har hänt mig,
du har räddat mig så många gånger.
alla misstag är förlåtna,
och jag ser fram emot en framtid med dig.
6 månader idag,
och många fler ska det bli.
du och jag föralltid, min älskade.
jag älskar dig mer än det finns stjärnor

Kommentarer:


Jess the Mess

2009-03-08 @ 23:45:03

Sötnosar <3 Så glad för er skull :)

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: