Billion Dollar Babies

2009-03-12 | 22:13:20 | 0 Kommentarer

Imorgon är det fredag.
ska bli skönt.
idag tog jag ledigt.
niklas med.
och sara med.
haha bäst vi är då. not ^^
känner verkligen hur pressad jag känner mig när det gäller skolan vilket leder till att jag nästan ger upp.

Niklas och jag badade idag med den sista badbomen jag hade kvar som jag fick av honom i julklapp.
hela vattnet blev rosa haha :D niklas såg jättesöt & gay ut :'> hihi
sen åt vi lite pannkakor. kalla :D
egentligen skulle vi sova hemma själva inatt,
men vi saknade varandra så mycket,
så nu är han påväg hit xD *naaaw*
vi är verkligen värsta töntparet som pratar bebisspråk med varandra och ger varandra smeknamn :'D
and I love it! :D

har inga direkta planer inför helgen,
kanske ska bowla med Niklas. det lär ju gå bra för mig, haha.
aja, kul iallafall!
ska få 500 spänn av mormor och morfar till tyskland :)
och pengar till klippning, wii.
dom är bäst <3

nu ska jag tända lite ljus och göra det mysigt tills baby kommer :)

natti

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: