Mitt uppe i studentveckan

2009-06-06 | 11:59:44 | 0 Kommentarer

Nu sitter jag här med lite huvudvärk och vill ha godis.
Mina fötter feels like hell. Fick inget skoskav som tur var,
men tramdynorna är helt fuckade. buhu, får massera dom sen!

Balen igår var jättelyckad, ölen och vinet flödade hoho.
Jättegod mat och en trevlig middag med mina vänner :)
Zoran Ismael var den hemliga komikern och vi höll på att dö av skratt,
helt sjukt rolig. Efter balen åkte vi tjejer hem till Stalla och förfestade en gång till haha.
Sen ringde vi pappa igen och begav oss till Palace, aldrig varit där tidigare,
det var riktigt kul! :)

Ikväll blir det hör och häpna utgång igen!
Förhoppningsvis Hugo, we'll see :)

Jag är dålig på att uppdatera om allt som händer med det är så mycket
och jag kommer inte ihåg allt och har inte ork att skriva en massa haha.
Men när alla bilder strömmar in då jävlar :D
När jag, Stalla och Sara kom till balen igår kände vi oss som värsta kändisarna haha,
Min mamma, min moster, Saras mamma, Saras moster, Vickys mamma, Lisas mamma och Toras
pappa riktar alla deras kameror mot oss och det var svårt att bestämma vilken man skulle kolla i.
Sen kommer NT fram och frågar om dom får ta en bild, vilket dom fick. Sen fotade dom våra mammor
och skrattade och sa att dom var presskåren ;)

Idag är det fint väder och det tackar vi för!
Undra om det är så varmt att man kan sola.
Jag ska iallafall fråga min lillebror om han vill följa med till stan och köpa godis sen!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: