Imorgon smäller det!

2009-06-10 | 15:11:01 | 1 Kommentarer

Nu sitter jag här och försöker få ork till att städa mitt rum som är helt åt helvete stökigt.
Var nyss på stan och kollade (råkade skriva ollade först och det såg ju lite kul ut!) i varenda affär
efter en vit kofta att ha imorgon om vädret sviker, men finns ingen nånstans!
inte ens en ful vit kofta hittade jag! bajskorv. Får helt enkelt ta någon av de jag har eller låna av
Sara eller mamma.

Igår blev det Hugo som vanligt och Niklas kom in igen, yeah.
Hade för lite sprit kvar så blev en rätt nykter kväll.
lite småtråkigt sådär.
Niklas och jag satt och hade det mysigt på uteserveringen under en filt.
sen började det regna och vi gick och åt kebab.
När vi skulle hem regnade det ännu mer så vi ringde taxi.
Min pappa jobbade inte så fick betala, kändes jätteweird!
men ska få pengar av pappa för han har sagt att han betalar för de gånger jag åker
då han inte jobbar, yey.

Nu borde jag sätta igång med mitt rum.
Och sen färga håret. det blonda i luggen ryker idag,
orkar inte med. så hela blir blääääck.

Imorgon tar jag studenten.
Helt. Jävla. Sjukt.

Kommentarer:


Rasmus

2009-06-10 @ 18:06:43

ha en underbar dag imorgon cherry <3

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: