Helt slut

2009-06-25 | 20:09:09 | 1 Kommentarer

Puh, vilken dag. Har jobbat arslet av mig. Fick jobba över en halvtimme också.
Så nu är jag helt slut. Ska äta kroketter (mina matvanor is the shit, är alldeles för lat för att laga


mat och mamma är inte hemma), röka, duscha och sen åka till Niklas. Då kommer allti bli bra igen!
Fick min första lön idag också! :D 3500 (skattade pengar så får tillbaka ca 2000 på återbäringen).
Och det här är ju då bara min lön för mina upplärningsdagar. Alltså från april-maj när jag lärde mig
kassan och så inför sommaren. Längtar ihälj mig efter nästa lön som kommer vara Bra mycket högre :D



Just ja! :D Igår var det exakt ett år sen Niklas kysste mig för förstå gången.
Åh jag är så cheezy, men jag kommer ihåg varenda detalj.
You had me at hello.

Kommentarer:


Lilly

2009-06-26 @ 21:47:15

Skitfin header. :)

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: