För vi ska snart ta studenten!

2009-06-04 | 20:14:45 | 1 Kommentarer

Igår var det mösspåtagning!
det dåliga väder gjorde att vi var tvungna att vara i aulan, men det gjorde inte så mycket!
vi sjöng studentsången ett par gånger och sedan på med mössan :D
gick runt och peppade hela dagen inför de kommande dagarna av festande.
efter skolan gick jag hem en sväng och sen vidare till stan för att träffa Stalla och Sara.
köpte en snygg topp som jag hade på mig igår.
Stalla köpte hårfärg och vi gick hem till henne och jag och Sara gjorde slingor på henne,
skitbra blev det! :) sen satte vi oss på balkongen och drack vinet jag fick av Vicky i födelsedagspresent
och kedjerökte och pratade om allt och ingenting.
sen gick vi och fixade mer dricka och efter ett tag kom Vicky och Tora och vi satte igång
och körde ölspelet. lika kul som alltid haha.
sen begav vi oss till Hugo sjungandes studentsången så det ekade över hela stan.
inne på Hugo var det asmycket folk och man kände typ alla.
så jävla härlig stämning! folk man aldrig sett förut började prata och sjöng studentsången med en
och alla var aspepp. lätt den roligaste kvällen på Hugo!
studentveckan har bara börjat och jag älskar det!

Idag blir det iallafall lugnt, sitter hos Niklas och ska ha myskväll :)
vi kommer ju inte att kunna ses så ofta nu på ett par dagar eftersom att det är
fest fest fest.
imorgon är det bal!
ska hem tidigt imorgon och sätta igång med hår och smink och allt där till.
åh jag älskar varje anledning att få klä upp mig :D
neeeerd :D

Pappa jobbar natt denna vecka så skjuts är avklarad :D
fick ett VIP-kort för taxiresor ifall han nångång inte skulle kunna skjutsa :D
så ska jag lägga ut pengar så länge så får jag det av honom sen, sjukt bra :D
men troligtvis så kan han skjutsa när vi behöver :)
iallafall på nätterna när vi ska hem.
det enda som suger lite nu är det dåliga vädret, speciellt imorgon då det är bal.
men det får gå :D

Nu ska jag äta lite godis och dricka pepsi med min man :)


Kommentarer:


Rasmus

2009-06-05 @ 17:46:10

jag hoppas ni får fint väder på balen sötnos :)

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: