End of the day

2009-06-22 | 22:59:55 | 0 Kommentarer

Nu är jag där jag vill vara, efter att inte ha varit här på en dag.
Hos Niklas :D Haha, det är sjukt hur mycket man kan sakna en människa.
Vi som i princip har umgåtts varje dag i 10 månader borde ju vara trötta på varandra, men icke.
Kan inte få nog :) Och ofta om vi ska sova utan varandra en natt blir det ändå att vi sover tillsammans haha.
Åh, kärlek är det bästa som finns. Även kärlek till mina vänner.
Imorgon blir det tjejkväll med Sara, Stalla och Tora :) Ska se skräckfilmen REC som jag fick i födelsepresent,
planerat att se den väldigt länge nu! Så den ska vi se, och kanske någon mer.
Innan det ska vi sätta oss på Trädgårn och ta en öl och prata :)
Har ju inte umgåtts alla fyra sen studenten så nu är det ju på tiden!
Ska sova över hos Sara sen som har lägenheten för sig själv :)

Nu har baby nog snart duschat klart och kommer väl antagligen kasta ner mig i sängen,
så rundar väl av lite här då.

Just ja, idag när jag satt i kassan och precis tagit betalt av en man säger han: Du är vacker!
Gud vad röd jag blev och kände mig lite obekväm. Kanske för att han var typ 40...
Jaja, men stöter på många olika människor när man sitter i kassan kan jag säga.
Som killen som ville dansa med mig. Haha ja herregud.

Imorgon ska jag sova ut! Ledig, härligt!

God natt söta vänner.

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: