The kill

2009-07-22 | 19:15:16 | 0 Kommentarer

I förmiddags åkte Niklas, buhu saknar honom redan jättemycket!
Kommer bli riktigt jobbigt att vänta tills på måndag alltså!
Och jag var som en liten mamma när han skulle åka och försökte tvinga på
honom en filt, men han sa nej hela tiden och sa att han klarade sig med sin sovsäck.
Då gav jag mig haha :D
Efter att han åkt stannade jag kvar ungefär en timme och gjorde iordning mig och så.
Fick extranyckeln så jag kan kolla till Musse imorgon eller på fredag :)
Musse är Niklas låtsasbrors hamster. Haha vad kul det lät :D Typ som att jag skämtade.

Imorgon ska jag jobba 10-21... Som tur är dom sista timmarna teaterfika.
Men är ändå inte så jättepepp. Räknade nyss ut att jag kommer tjäna typ 7000 denna månad,
inte fy skam. Men så ska ju mamma ha lite också.. Blää. Men eftersom jag inte går i skolan
längre får hon inte bostadsbidrag för mig.
Och inget underhållsbidrag från pappa heller.
Så det suger lite. Men klarar mig nog ändå :D
Ska verkligen försöka att inte shoppa upp alla pengar direkt!

Jag och Sara ska jobba på Skogsröjet btw :)
Stå i en kiosk från 13-20, sen får vi ju en biljett så då drar vi och kollar på band och så :D
Så det enda som måste köpas är tält och så.

Nu börjar jag bli hungrig, ska äta marinerad kycklingfilé, pomme (nej det heter inte pommes!!!!)
och tzatsiki :D Yum-o. Har en cola på kylning också, ska gå och ta ett glas nu!

Ska jobba lördag och söndag så blir inget festande ihelgen :(
Och inget idag heller, får klara mig helt enkelt!
Det suger xD

Kom precis på att det var länge sen jag lyssnade på Dresden Dolls,
så lyssnar på dom på Spotify nu :D
Gör det ni med! Speciellt Backstabber, First Orgasm, Missed Me, The Kill, Delilah, Slide och.. ja alla! :D
Do it :)


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: