Hard work

2009-07-25 | 11:17:56 | 1 Kommentarer

Om en kvart ska jag åka till jobbet. Hade mycket hellre åkt ut till min moster och morbrors land
och firat min kusin som fyllde år häromdagen. Fint väder och allt ju. Men istället måste jag sitta i ett
varmt varuhus och antagligen ha skitmycket att göra eftersom alla fick lön igår = handla mat.
Fast å andra sidan går tiden jättefort när man har mycket att göra, så det är väl bra.
Imorgon jobbar jag 12-18 och sen är jag ledig måndag och tisdag.

Undra vad jag ska hitta på ikväll, blir nog bara att vara hemma och ta det lugnt.
Kommer hem ungefär 10 ikväll och lär vara rätt trött.
Kanske se en film eller nått. Sen upp och jobba igen på söndag.
Och på måndag blir det nog IKEA! Och så kommer baby hem, äntligen! :D

Nu ska jag borsta tänderna och sen dra till bussen.
Ciao!

Kommentarer:


Rasmus

2009-07-25 @ 20:16:42

det är segt att jobba helg ._,

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: