See I will always have a smile for you, my love

2009-01-25 | 18:42:30 | 0 Kommentarer

Fortfarande hög på kärlek, woho :D
ska ta och läsa alla uppdaterade bloggar nu,
tur att Bloglovin finns alltså!
svårt att hålla koll på era bloggar annars :D
sen ska jag sätta mig i sängen med ett glas cola,
och se på tv och platta håret.
saknar myran, men han kommer ju sen.
lite gay att vi har en massa smeknamn på varann :D
jag kallar honom bla: nusse, myran, nuni osv
han kallar mig: räkan, trollet, muffro, muffran, gottgris :D
hahaha så himla cheezy xD
men jag gillar't :D

finns två saker som stör mig just nu:
  • bittra människor
  • bangladesh (fick ett mycket underhållande sms av klassen om att jag missade en "fest" därnere. liksom öh? xD och med ris istället för alkohol dårå såklart :) eftersom alkohol är förbjudet enligt lag. lol
så för att göra mig på bra humör igen, och även alla bittra människor för den delen,
lägger jag upp en bild på underhållaren själv,
min pojkvän Niklas som bebis!
jag DÖR av sockerchock och skrattattacker varje gång jag ser den!
hahaha nu känns allt bra igen! :D


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: