love-glue-gunning

2009-01-16 | 16:09:42 | 2 Kommentarer

Jag är på grymt dåligt humör.
vill bara lägga mig i sängen och sova bort hela dagen, i stort sett.
jävla skitskola.
hungrig är jag också.
mamma är sjuk och orkar inte göra mat så det blir pizza sen.
det duger.
längtar tills imorgon.
party all night long.
Vet inte vad jag ska göra nu.
Blööh vad allt suger just nu.
får rycka upp mig för fan.

jag och vicky har iallafall kommit på massa saker vi ska göra när folket är i banglafuckingdesh.
sola, fika, supa och roligast av allt... STUDERA GRÄSÄNDER!!
vår uppgift att göra i natur, eftersom vi inte kommer ha några lektioner förrän efter sporlovet överhuvudtaget,
eftersom klassen åker på fredag.
först tyckte vi det sög (gräsänder alltså) men sen när nisse förklara lät det kul,
om man töntar till det lite :D han sa att vi skulle skaffa oss en favoritkille bland änderna och studera den xD
vi ska skriva dagbok och anteckna allt dom gör.
och ha med oss matsäck och stolar och allt :D hahahaha så kul
vi ska ha gummistövlar och hela köret. ujujuj
var nära att börja tjuta i skolan idag,
för att allt som har med Bangladesh att göra suger om man heter Amanda och Vicky.

ska nog bada och göra iordning mig så blir allt bra igen :)
fast måste gå och hämta pizza först.
sen åka till världens bästa baby.

Cherry

Kommentarer:


Sanna

2009-01-18 @ 12:40:56

haha, oh no! nu fick du mig att tänka på en gräsand här hemma, det är så himla synd om den! systern pratade om att han hade brutit benet och inte kan gå eller något, får typ hoppa på ett ben när han ska gå och så ramlar han omkull på bröstet varje gång typ </3
Jess the Mess

2009-01-18 @ 22:45:59

Låter som om ni kan få kul när ni observerar änderna ;P <3

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: