Julstämning och 15 månader

2009-12-07 | 16:43:44 | 0 Kommentarer

Har precis diskat och städat lite här hemma hos Niklas medan han är och repar :)
Jag är så duktig så! När jag köpte cigg förut köpte jag även juleskum och en burk cola,
som jag har belönat mig själv med. Fast sparar några juleskum till Niklas för dom är väldigt
mättande! Satte även ihop en playlist på Spotify med jullåtar, asnice att diska till :D
Fick mig i julstämning! Niklas pappa är i Paris till på torsdag så vi kan mysa ostört! haha.
När Niklas kommer hem om circus 2-3 timmar ska vi laga god mat och ha det trevligt
för idag är det våran 15:e månadsdag! Shit Maj-Britt vad tiden går fort!
Men jag njuter av varje dag :)

Om en stund ska jag träffa min syrra byrra och hennes kompis.
Sen ska jag hit igen och städa lite till. Är på städhumör!
Och Niklas blir ju så glad, hihi.

För övrigt så märkte min pappa IGÅR att jag hade piercat mig... Hmm.
Haha han är weird :)

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: