2009

2009-12-19 | 14:39:19 | 2 Kommentarer

Gjorde ett test om 2009. Lär väl komma fler! Dock så var detta rätt tråkigt. Nu ska jag se på tv!

År 2009

Hur har året 2009 varit för dig? Riktigt nice!
Bättre än förra året? Ja det tror jag! Speciellt sommaren. OCH STUDENTEN!
Har du träffat några nya vänner? ja! :)
Någonting du aldrig kommer glömma från 2009? alla fina minnen med Niklas
och mina vänner
Har du flyttat under år 2009? Nae
Har du hittat en ny låt som du tycker om? Många!
Isåfall vilken? Kan inte välja
Har du druckit alkohol? haha, jaa
Har du rökt? yes
Har du kysst en främling?  Nope!

KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 2009? Bäst
Har du varit kär? Oh ja, är fortfarande!
Har du sagt jag älskar dig till någon? yes
Har någon sagt jag älskar dig till dig? ja :)
Har du haft sex någon gång under året? jepp
Har du haft ett hemligt förhållande? haha nae :D

SORG&HÄMND

Har någon i din närhet tagit självmord? Nej
Har någon i din släkt avlidit? Nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Njet
Har du varit i slagsmål? Nej

PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? Hm, ja jag ångrar att jag inte slutade
med helvetespillerna tidigare.
Isåfall vad? -
Har du skämt ut dig? Haha det gör jag jämt!
Har du ljugit för en vän? Hm, tror inte det!
Har du varit ute en hel natt? Studentveckan <3
Har du blivit tagen av polisen? Nae :D
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Ja
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? Ja

SKOLAN&FRITIDEN

Vilken skola går du i? Ingen
Har någon varit elak mot dig i skolan? Haha nae
Hatar du någon i din skola? -
Har du gjort något framsteg? -
Har du haft alla rätt på ett prov? Nej


Kommentarer:


Madicken

2009-12-19 @ 18:36:12

Hej på dig!

Allt bra idag?

Ha en underbar Lördag!

/ Madicken - Hon som tog sig upp från självskadningen.

http://conler.blogg.se
Jess the Mess

2009-12-21 @ 20:13:22

Det är ett jävla tjat på mig om p-piller hela tiden känner jag :P Men Jag blir helt knäpp på det.. Vi hade ju båda cerazette förut, du blev ledsen av dem, inte jag. Nu bytte jag till yasminelle och jag lipar som en stucken gris för precis allt! :P Ska till ug. och antagligen byta nästa vecka. Vad har du för några nu och funkar de bättre? :P Haha. Puss <3

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: