Helgen

2009-08-23 | 17:36:32 | 1 Kommentarer

Hello there. Ingen bebis än, den vill verkligen inte komma ut! :@ Ska säga åt honom på skarpen när han
kommer ut! Om den inte har kommit imorgon, har dom tid hos barnmorskan där dom ska bestämma
en tid i veckan då dom ska sätta igång födseln. Sov iallafall hos pappa inatt, riktigt mysigt,
ingen brorsa bara vi systrar :) Nellie har kommit i den åldern då hon ljuger vääldigt mycket..
Hon sa att en kille som heter Simon hade kommit in och bitit henne i ryggen, men att det inte hade lämnat något märke,
för hon hade tagit på en salva. Och hon var själv på nedervåningen då, alla andra var där uppe. Hahahaha.
Så himla kul att höra. Sen låtsades hon att hon pratade i telefon med Sara, det lät ungefär såhär:

-Hej Sara.. Tycker du att Amanda är ful?! Amanda, Sara säger att du är ful och att hon ska peka på finger på dig
och säga fan. (Alltså peka finger) Amanda är söt!!
-Nu ska jag ringa polisen! Hej polisen, ni måste hämta Sara! Ska ni hämta mig?! Jaha du skoja.
*Ringer Sara igen*
- Hej Sara. Ska du säga förlåt till Amanda nu? Inte?! Då kommer polisen och hämtar dig! Man får inte peka på finger
och säga fan. Ska du prutta Amanda i håret? Då kommer polisen!
Hon "ringde" Sara idag också, och då sa tydligen Sara att hon skulle spika i bebeisens mun och händer. Hahaha.

Vi bara satt och skrattade åt henne, så himla rolig. Och idag så satt jag och Julia vid varsin laptop
och Nellie blev ledsen för att hon inte fick den datorn jag hade. "Amanda du är dum till mig!" sa hon och hängde ledsamt
med huvudet och gick sakta upp för trappan. Sen kommer hon ner: Jag trodde vi var kompisar!!
Hahaha, kan hon inte alltid vara 4 år?

Iallafall, när jag kommer hem var mamma och min bror lite mystiska. Martin hade smsat och sagt att dom hade en stor överraskning. Dom sa att jag skulle ringa mormor och jag fattade inte varför. Men gjorde det. och hon berättar
att min morfar har VUNNIT 90 000 PÅ TRAVET!!!!
90 jävla tusen kronor. Oh my god. Detta betyder att mamma och hennes syster får 20 000 var,
och att alla vi barnbarn får 1000 kronor till oss själva. Jag och min bror ska även få 1000 kronor
av mamma. YES! 2000 bara sådär liksom. Plus att på måndag får jag och Martin en varsin säng! :D
Var och provlåg (haha) på Jysk häromdagen och hittade världens skönaste. Äntligen får jag en stor säng!!!

I veckan ska jag köpa en ny mobil eftersom min har tagit självmord. Får ju som grädden på moset lön på tisdag.
Ska även pierca näsan någon gång framöver också :) Nu jävlar ska jag få det gjort!

Snart ska jag åka till min baby som jag inte har sovit hos sen i onsdags natt! Inte likt oss haha!
Men har varit upptagen på kvällarna/nätterna.
I torsdags kollade vi på Supersonic Speedfreaks och följde sedan med två av bandmedlemmarna, Oskar och Johan,
till Hugo. Dom ståg på VIP-listan så vi kom inte gratis oh yeah :D I fredags var det avskedsfest för vår
älskade Stalla som sticker till Sundsvall snart :( Efter det blev det Hugo igen. :D
En lyckad partyhelg har det varit.
Men ska bli väldigt mysigt att bara få vara med min pojkvän.


Kommentarer:


Jess the Mess

2009-08-23 @ 19:58:46

Förbaskade bebis till att aldrig komma ut.. ^^

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: