Little dirty girl

2008-10-15 | 13:18:17 | 0 Kommentarer


Jag har asont i huvet. även fast jag har druckit typ 14 liter vatten.
och inga huvudvärkstabletter finns det på det här stället.. blöh
mina händer är kalla. jag vill sova i hundra år typ.
vet inte vad jag ska hitta på nu. sitta på balkongen och dricka mer vatten o röka
men en filt kanske? och sakna niklas baby lite granna. NUNI! hihi

nu lägger jag av med att tänka dåliga tankar som bara gör mig ledsen.
för jag kan ändå inte ändra på det som har varit.
so what's the point? :)
men när man drömmer om det och blir påmind om det rätt ofta så är det svårt,
men vafan, jag pallar inte mer och det förstöööör.
så *POFF* nu är det raderat.
jag vet inte ens vad jag har skrivit om :O:O:O:O:O:O:O:O:O
VART ÄR JAG?!
....MAMMA?

okej seriöst nu. BORT MED BAJSTANKAR!

ciao :)

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: