I need to feel a little piece of heaven

2008-10-27 | 20:50:07 | 0 Kommentarer

  Mortique 27:okt, 20:25
Men du är ju något av det vackraste jag sett. När jag kollade på den första bilden den 23:e så tänkte jag typ att så vacker kan ingen vara så jag var tvungen att bläddra lite till, haha. Du är för snygg för att vara sann helt enkelt. *drools*

det här gjorde min kväll! så himla sött sagt, åh blir alldels varm ju! :D
så nu har jag minst 15 anonyma bevakare! helt sjukt xD

imorgon ska jag till farmor och farfar med bror och alla kusiner. ska bli trevligt! :)
och träffa baby på kvällen som jag saknar sönder. är inte van vid att vara ifrån honom såhär länge haha,
och det har bara gått en dag. :P

With every breath, every step I take
I'm more in love with you

sitter just nu och lyssnar sönder Glamorous Indie Rock & Roll med The Killers,
så jävla bra. åh.
får inte missa Prison Break sen, fått utskällingar av både bror och Sara för att jag inte såg det förra veckan haha :D

har sålt Håkan-biljetterna nu, mamma och jag ska inte gå.
jag ska gå på halloweenfest istället, har liksom sett håkan två gånger i somras och är inte direkt pepp.
är däremot aspepp på halloweenfesten, älskar halloween :D:D
ska vara död pinuppa tror jag :'D

Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: