Timeless

2008-11-08 | 22:09:02 | 1 Kommentarer

god afton.
kom hem från pappa för ca en timme sen.
var skitlänge sen  jag var där, så jag åkte dit.
trevligt att träffa syskonen och så.
pappa gjorde kaffe latte till mig o julia, ingen höjdare direkt.. tycker ju inte om kaffe överhuvudtaget,
men cappucino är rätt okej.
och Nellie är ju rolig. hon frågade om hon fick smaka och det fick hon.
då sa hon: blä kaffe!
sen gick det några sekunder.. "mer!"
haha visst sa jag. då smakade hon igen, "blä kaffe!"
det gick några sekunder, och.. "mer!"
hon fick smaka en tredje gång, "blä kaffe!"
så sprang hon till badrummet och sköljde munnen,
springer tillbaka, och självklart, "mer!"
hon fick smaka, och såklart: blä kaffe!!
hahaha omg.

jag har asont i halsen, det är sjukt,
för jag får det jämt på kvällarna nu på senaste tiden.
är ju fortfarande lite förkykd o så,
men är så konstigt att jag får ont just på kvällen..
brukar ju vara på morgonen.

laddar ner massa nirvana nu, för sen jag rensade datorn har jag varken lagt in mina skivor,
eller laddat ner eftersom mitt nerladdingsprogram har dampat.
men nu jävlar.

Tvillingarna
"Lördagen blir inte som du hade hoppats,
vissa saker händer inte och en vän ställer inte upp som väntat."

hm.

Cherry


Kommentarer:


Joanna

2008-11-09 @ 01:39:35

Jag är också tvilling ^^

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: