Oh, come on be alive again

2008-11-23 | 15:53:14 | 0 Kommentarer

söndag nu igen, inte kul.
kom nyss hem från pappa, har firat min syster som fyller 13 på onsdag :)
väntar på att martin ska äta klart, så vi kan gå o köpa godis hoho.

i fredags var det överraskningsfest för Stalla :D
vi var ett 15-tal kanske som var hos Tora, och vi lurade dit henne och överraskade henne big time :D haha så kul.
sen gick vi till hugo, vilket inte alls var lika kul! helt dött, så vårt gäng satt mest och deppade haha.
några små försök till att ha kul genom att dansa, men nae det gick inte alls.
fast folket var trevligt, så det gjorde saken mycket bättre.
jag och sara gav upp vid halv 2 och ringde pappa som passande nog är taxichaufför.
vi var ashungriga för hade bara ätit lite pomme, en majskolv
(hahaha jag tänker jämt skriva "bajskorv" när jag ska skriva majskolv xD) och en macka på hela dagen.
så vi åkte först till max och köpte med oss mat, och sen hem till sara.
Förfester är alltid roligast!

igår segade jag hos sara ett tag, sen åkte jag hem o åt och sen vidare till niklas baby.
vi skulle se cry-baby men somnade haha.

nu tjatar min bror på mig att vi ska gå.
later
Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: