I need to feel a little piece of heaven

2008-06-27 | 23:19:52 | 0 Kommentarer

tralalala. lite småseg dag sådär. men hämtat mitt leg nu iaf. höhö.
är rätt uttråkad. imorgon kommer julia, borde kanske städa lite. och platta håret, bara för att ser hur långt det är :'D har växt som fan typ :O lite småcoolt sådär.

köpte tre filmer idag också!
  • the machinist
  • saw 2
  • the business of strangers
funderar på om jag ska se nån av mina marilyn monroe filmer.. blir nog gentlemen prefer blondes. helt lovely film med en helt lovely kvinna. alla som känner mig vet nog att jag är marilyn-besatt ^^ typ hela rummet med bilder, tavlor och planscher med henne. gud, vackrare kvinna får man leta efter alltså. allt med henne faschinerar mig. hela cirkusen omkring henne, fövandlingen från norma jean baker till marilyn monroe. har mina marilyn-perioder då och då, kanske börjar komma in i en igen?



några citat av marilyn:
  • "Hollywood is a place where they'll pay you a thousand dollars for a kiss and fifty cents for your soul."
  • "It's better to be unhappy alone than unhappy with someone."
  • "Everyone's just laughing at me. I hate it. Big breasts, big ass, big deal, Can't I be anything else ? Gee, how long can you be sexy?"
  • "A sex symbol becomes a thing. I just hate to be a thing."
  • "I have feelings too. I am still human. All I want is to be loved, for myself and for my talent.
  • "It's often just enough to be with someone. I don't need to touch them. Not even talk. A feeling passes between you both. You're not alone."
förövrigt så börjar mina känslor att svämma över. men inte på ett dåligt sätt. för det känns bra. det känns bra. jag är glad. det känns lätt att andas, även fast det är jobbigt att sakna.

nu ska jag kolla lite videor, sen lägga mig i sängen och se en film med världens vackraste kvinna och sen ska jag drömma mig bort till trygga armar.
det regnar ute också. älskar regn.
xoxo

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: