fix me.

2008-06-21 | 18:11:44 | 0 Kommentarer

  • midsommarafton

firades med sara bus och hennes family på deras land, mycket trevligt. har umgåtts med denna lilla tönt sen i onsdags, vilket har varit helt loooovely. puss på henne liksom. var på bio och torsdags och såg What happens in Vegas, skitbra var den. se den! efter det gick vi hem till mig och packa för jag skulle sova hos henne. dagen därpå blev vi hämtade av hennes kusin och åkte ut till sommarstugan.

vi har förövrigt spelat in några videos, så om ni har (o)tur får ni se nån inom kort ;)

nu sitter jag hos pappa och gör inte mycket alls. martin och pappa jobbar, johannes är med sin pappa, nellie sover, jessica duschar och julia är ute med kompisar. så jag sitter ensam här nere på nedervåningen höhö. känner mig rätt seg. förkyld som ett as också. och full av  saknad.
ska se nån skräckfilm ikväll, kommer inte ihåg vad den hette, men det blir nog bra.

tänk vad mycket ett litet sms kan betyda. det gjorde min dag.

just nu på min vill ha lista:
 

  •  puder från Isadora
  • en ny mascara
  • en kall cola
  • en liten rosa handväska från New Yorker 
  • vita solglasögon






    xoxo Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: