stjärntecken.

2008-06-22 | 16:16:23 | 0 Kommentarer

jag skulle ju lägga mig och se en film, eh ja..
men nu fastnade jag framför datorn och läser massor om mitt stjärntecken, tvillingarna. gud, jag skullekunna sitta här for ever och bara läsa och tänka om jag känner igen mig i de egenskaper som beskrivs. och det gör jag! en del iaf. lite läskigt. en liten grej är att det stod att liljekonvalj var blomman för tvillingarna, och liljekonvalj är min favoritblomma. och att jag är nyfiken, som är en stark egenskap hos tvillingarna, har väl ingen gått miste om att jag är xD haha. men det här var ändå lite sjukt: tvillingarna ofta är bisexuella eller schizofrena och väldigt flirtiga! hahaha.

jag har alltid varit intresserad av stjärntecken, redan som liten. kanske för att jag har ett behov av att veta vem jag är, ett behov av att kunna rabbla upp en massa egenskaper jag har eller beskriva mig själv. och genom att läsa om mitt stjärntecken får jag ju reda på en del. det jag tycker stämmer iallafall.

"Kan vara irriterande nervös, sitta och trumma med fingrarna och knaka med lederna"
haha sååå jag!

"Förhållandet till fadern är det rikliga menings­utbytets med samtal, umgänge och diskussion. Något av en tävlan i auktoritet, där argument slår långt högre än ålder. De känner varandra väl på ett ganska ytligt vis, men har inte mycket av känslomässiga bindningar till varandra." 
jag känner igen det där lite, för den jag diskuterar mest med är min pappa. vi tänker ofta rätt lika och han vet så mycket att det är intressant att prata med honom. han är den jag vänder mig till om jag har någon fråga, men han är inte den jag pratar om andra saker med, som tex känslor.. så, ja det stämmer faktiskt.

"När du verkligen blir kär överväldigas du av obeslutsamhet och förvirring."
true, true.

gooosh jag måste slita mig härifrån nu, annars blir jag fast här hela dagen.

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: