dollparts.

2008-06-21 | 23:55:22 | 0 Kommentarer

hej hopp i lingonskogen!

sitter vid den bajsnödiga datorn som stängs av då och då. INTE okej.
hade skrivit lite här och sen ba hejdå..blööh. tur att jag inte hade skrivit värsta inlägget haha.
har bajsont i halsen. snyft. men fick lite cocillana, så det hjälpte mot hostan. för fick väääärsta hostattacken förut, hosta så jag tjöt haha. höll på att spy också, blä. men nu har jag ont i stället för hosta.. eller. har BÅDE ont och hosta. snyyft.
vill att någon ska komma och pyssla om mig juu.

jag och julia sitter i samma rum vid varsin dator och pratar med varandra över msn, hahhaa. socialt ;D
men äh, vi har maaaaassor att prata om sen ju, in da bed. höhö.

gud, jag går i bitar av att inte veta.

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: