partyyyy.

2008-08-16 | 15:20:47 | 0 Kommentarer

hej o hå. kom rätt nyligen hem ifrån stalla. hade askul igår. wohooo party hela natten liksom.
först förfest hos stalla med tora och kattis. dansade och drack. och kattis behövde hjälp med att få ner en sovsäck i den där "påsen" den ligger i, så tora skulle hjälpa till men det gick inte så jag fick också hjälpa till så vi tre höll på och böka med den där skitlänge och blev helt svettiga haha. bilder på detta finns, håll ut.. "det går för mig snart" hahaha <3

sen var det dags att gå med kattis har festat hela veckan och orkade inte hänga med ut så vi fick klara oss utan henne.
när vi stod i kön till hugos dök anna upp och gjorde oss sällskap. så då var vi 4 partytjejer! träffade skitmånga jag känner, varav 3 barndomskompisar haha. träffade även klasskompis dino som jag och stalla pratade väldigt mycket med :D trevlig grabb det där.
när de stängde vid 3 och det var dags att gå hem skulle vi följa anna till hennes storebror, men eftersom att jag har mina bright moments och har en pappa som är taxichaufför så slog jag ihop ett och ett och tänkte att vi kunde be honom skjutsa henne. när jag precis hade slagi nummret till paps såg jag honom :'D han var där och väntade med taxin, så söt. anna fick självklart skjuts, och vi med :'D och eftersom att min kära vän tora är tillsammans med min kusin på mammas sida (som stod utanför och väntade på tora) så känner ju pappa honom så det blev ett litet kärt återseende höhö. vi blev skjutsade hem till stalla och sa bye bye till papi.

jag och stalla varvade ner med en varsin kopp te och chips :'D satt och pratade om djupa grejer, ojojojoj.
mystime liksom.

när vi skulle gå och lägga oss hade vi en väldigt intelligent konversation..

jag: åh det är mysigt att hålla om den för det känns som ludde.
stalla: åh vad är ludde då, en kanin?
jag: nej, en golden retriever
stalla: men det är väl ingen riktig hund?
jag: nej, det är en valp.


haha jag är ju så clever alltså. "nej det är en valp" hahahaahh. men så var ju klockan 5 på morgonen och man hade druckit lite (inte bara te..) haha.

nu sitter jag hemma och degar, är inte bakis som tur är, men trött.
finderar på att läsa harry potter. eller se en hp-film iaf :'D
myyyyys,

Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: