Looks that kill.

2008-08-12 | 08:49:59 | 1 Kommentarer

prov idag då! wohoooo! jag har sett fram emot det här hela sommarlovet! dagen med stort D! ih ih ih! jag kan inte vänta! jag gick upp 20 över 7 och har bara suttit och tittat på klockan och hoppas att det snart ska bli dags för mig att cykla iväg! jag är soooo excited! NOT! fyfan. blä jag vill inte. ja, det är dagen med stort D, DOMEDAGEN! jag ska gå runt och sjunga på star wars låten för den låter som en avrättningslåt tycker jag och jag brukar sjunga den i dystra tider. det här är en dyster tid. ooooh jag vill vara ett mattesnille! fatta lyckan om jag bara hade vaknat upp i morse och ba POFF! varit helt översmart! fan vad coolt. men nu är det inte så.. jag gick upp 20 över 7, för att plugga. pluggade ca 45 min, och fattade en del saker jag inte fattat förut, vilket var bra, men med tanke på att det är ett prov på hela matte b, så ser det rätt mörkt ut. om det inte kommer mycket av det jag pluggat mycket på och om jag kommer ihåg en del från i våras osv. för det kan ju vara så att jag kommer ihåg en del, som jag inte repeterat, men det kanske finns där inne i skallen nånstans ändå. hoppas.
jag har inte lika mycket ångest över att få ig längre, eftersom att jag inte har engegerat mig så mycket och inte lagt ner så mycket tid på det. så det får gå som det går. vi kan ju se det på den ljusa sidan, det är inte matte a som är viktigare och om jag behöver matte b när jag läser vidare så KAN jag ju faktiskt läsa upp det på tex. comvux. men ändå, jag skulle bli bajsglad över ett g! för det känns rätt pissigt att typ hela dagen kommer gå åt till matte. 20 öer 10 till 20 över 12 är det lektion (hoppas vi får repetera!), sen klockan 1 är det prov. HÅLL TUMMARNA FÖR MIG DÅ!  vet inte hur lång tid det tar liksom. okej, inte hela dagen, men ändå. jag vill vara heeemmma.

nu ska jag göra mig iordning.
xo

Kommentarer:


Lovely Chérie

2008-08-13 @ 00:31:47

Tjingeling Mandy ;) haha kors i taket idag jag har skaffat blogg :D HOPPAS d gick bra för dig på provet idag !!

Pussar!

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: