2011-09-29 | 18:24:17 | 3 Kommentarer

Fan vad nice att Blogg.se nu finns som app! Kanske gjort det ett tag?
Nu kanske jag kan bli mer aktiv! Det är mycket som händer nu alltså.
Jag är kär som sagt. Nykär. I världens bästa. Den finaste av dom alla. Gaaah.
Jag är sådär töntigt, gulligull, asjobbigt kär.
Annars då. Har just nu praktik, i en trea. Jättehärliga ungar. Skolan
ligger mitt emot mitt hem så det är kalas.
Nu ska jag hoppa in i duschen!
Fan vad nice att Blogg.se nu finns som app! Kanske gjort det ett tag?
Nu kanske jag kan bli mer aktiv! Det är mycket som händer nu alltså.
Jag är kär som sagt. Nykär. I världens bästa. Den finaste av dom alla. Gaaah.
Jag är sådär töntigt, gulligull, asjobbigt kär.
Annars då. Har just nu praktik, i en trea. Jättehärliga ungar. Skolan
ligger mitt emot mitt hem så det är kalas.
Nu ska jag hoppa in i duschen!



Kommentarer:


2011-09-29 @ 22:14:23

ingen är förvånad.

2011-10-02 @ 14:53:55

I vem? :)

2011-10-04 @ 10:51:29

men åh, het i skjorta!

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: