I FOUND A REASON

2011-05-12 | 20:04:21 | 4 Kommentarer

Den här veckan har jag praktik på högstadiet igen, sista veckan jag är där. Lite sorgligt!
Men känns ändå bra att jag nästa år får vara på låg-eller mellanstadiet, eftersom det är
det jag utbildar mig till. Idag hade jag en egen lektion, lite läskigt men det gick jättebra.
När jag hade slutat åkte jag hem och tvättade och storstädade. Manglade till och med lakanen!
Känner mig som en riktig hemmafru. 

Anledningen till att jag inte bloggar så mycket nu för tiden är för att jag inte sitter
framför datorn så ofta och att jag har tappat lusten lite. Men den kommer nog tillbaka.
Får typ utskällningar för att jag inte bloggar? Det gör inte att lusten kommer tillbaka
fortare direkt, tycker sånt är tråkigt. Jag bloggar när jag får lust helt enkelt!
Ikväll ska jag sitta bänkad framför tv:n! Semifinal i Eurovision Song Contest!
Ja, jag är en nörd... Såg inte ett enda avsnitt av Melodifestivalen elller gillar musiken,
men det är något med Eurovision alltså! 


Kommentarer:


Emm

2011-05-12 @ 20:31:54

Men snart ska vi ju ha lite skoj som komemr hamna på bloggarna ;)

Kramar om
Jess the Mess

2011-05-12 @ 20:39:10

Skönt att det inte bara är jag som nördar mig och ska sitta bänkad framför tvn kl 9 och heja :P Haha

2011-05-14 @ 15:55:53

saknar dig! o du e ju så jääävla snygg baby

2011-05-14 @ 15:56:16

de va fran mallan


Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: