EUROVISION

2011-05-14 | 13:15:30 | 2 Kommentarer

Inatt tog det ungefär två timmar innan jag kunde somna, på grund av grannen!
Det är rätt lyhört här, så jag hörde dom jätteväl. Hade fest tror jag, dock utan musik,
det var deras prat som störde! Hördes jättehögt, uppenbarligen för andra grannar också
för jag hörde att dom bankade. Irriterande!

Nu är jag iordninggjord och väntar på Joanna. Ikväll är det Eurovision!!!!
Så vi ska ha en Eurovision-kväll! :D I torsdags var jag ett vark, skitnervös
över att Sverige inte skulle gå vidare, men det gjorde vi!! Haha skrek rätt ut. NÖRD!

Har precis ätit resterna av tacopajen som jag åt hos mamma igår, mums.
Ska nog hinna med att ta en dusch också.


Kommentarer:


hestell

2011-05-14 @ 15:43:06

låter som en myspyskväll! :)

Emma

2011-05-29 @ 22:12:11

Åh va du är vacker <3

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: