DREAMING OF YOU

2011-05-03 | 20:15:23 | 2 Kommentarer

Ska bli bättre på att svara på era kommentarer sötnosar! Redan ikväll I hope. Händer så mycket nu
och jag sitter knappt framför datorn. Nu är jag sjuk dessutom, kul. Feber och ont i halsen. Usch
jag hatar det. Ligga inne och uggla. I och för sig har ju vädret totalvänt och snön har strömmat ner,
så missar ju ingen sol här inne iallafall. Vill städa men har inte så mycket krafter åt att göra det.
Diskade förut iallafall. Och städade köket lite. 

Ibland kan man känna i efterhand att man gjort ett bra val. Som man först trodde kunde ha
varit något dåligt. Men så inser man efter en stund att man lyckats släppa taget om något
som bara drog ner en, långt ner. Det är verkligen lätt att vara efterklok. Nu vet jag var jag förtjänar
och vad jag behöver, och herregud, jag tror jag har hittat det. 

Lite random bilder från helgen då:



Hemma hos Anna-Elsa och Charlie på Valborg, ägg/ölspelet, helt sjukt roligt!


Jag utanför Anna-Elsa innan vi och gänget drog till Svenska Tatueringsmässan.



På mässan!



Också på mässan, jag och Markus :)

Sen drog vi till Svea och hade en awesome kväll. Förutom att jag hade låst in mina
nycklar, så jag och Markus fick sova i mitt trapphus i två timmar innan min bror kom förbi
med extranyckeln...


Får se om jag orkar färga håret! Det behövs, men ja, orken var det ja.. 




Kommentarer:


2011-05-03 @ 21:12:52

Precis så kände jag efter mitt förra förhållande! Jag blev rätt arg över att jag kände att jag slösat bort tid på en person som inte förtjänade det med. Inte för jag vet om det är så du känner, men ja, anyways (: Ah, så jefla skönt när man ser klart och verkligen vet vad man förtjänar och vill. Och kanske framför allt vad man inte vill ha, it's amazing! Happy for you!
emilia

2011-05-03 @ 21:35:42

är du ett sladd?

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: