YUMMY IN MY TUMMY

2011-06-22 | 14:44:22 | 4 Kommentarer

Igår gjorde jag och Joanna godaste maten ever! Vi hade knappt ätit något på hela dagen
och var jättehungriga så maten smakade ännu bättre! Marinerad långhare, beaarnaisesås, sallad
med jättegod dressing, champinjoner på spett och pomme! ♥ Matkoma deluxe efteråt!



Idag var jag uppe med tuppen! Gick upp klockan 6 då Akita kom, Henkes hund som vi är hundvakt
åt och ska vara några veckor framöver. Joanna hade dygnat (så nu sover hon lilltjejen). Vi startade med
att göra ett av Jillians (från Biggest Loser) träningspass, haha jobbigt som tusan för två otränade tjejer som oss!
Efter det åt vi en supergod frukost, yum! Nu sitter jag i sängen och chillar lite. Funderar på att ta med mig
hunden ut och sätta mig på gården, men det lär ju vara blött då det spontanregnade nyss. 



Kommentarer:


Jess the Mess

2011-06-22 @ 18:20:03

Hare?! :O
Joanna

2011-06-22 @ 19:22:18

Haha, jag trodde också det var en Hare, men icke. Det är vanligt kött.
Jess the Mess

2011-06-22 @ 21:34:41

Haha men varför heter det så då? :P Jäkla missvisande namn...
Stefan Nilsson

2011-06-24 @ 11:20:13

Älskar verkligen stekta champinjoner :)

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: