MARTINS STUDENT

2011-06-22 | 13:04:19 | 0 Kommentarer





Tog en öl på mammas balkong innan vi åkte till Martins utspring



Lillasyster och lillebror peppar!





Mina älskade sötsystrar



Min fina fina syster





Nellie och Mollie fick en lekkamrat



Lite famlilj och vänner. Vi var ungefär 30 pers som tittade på när Martin sprang ut!



Vilket ledde till mååånga kramar och myyyycket krimskrams runt halsen. Storasyrra som 
jag är hade jag köpt en mini-champagne och en öl. Så sammanlagt hade han 3 champisar,
hahah.




Vi tre ♥



Mollie var ju såklart tvungen att vara med när det var syskonfotografering!
Så hon kom springandes



Kameror överallt så lite svårt att lyckas få alla att kolla in i samma på en gång!



Älskar den här bilden!





Syster, min mamma och farmor. 



Bästa bilden! Pappa pekar på Mollie som är på rymmen och säger: Ska någon hämta henne eller?
Eftersom han själv fotograferar. Sen..



.. kom Nellie till undsättning!



Mina fina bror









Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: