BUBBLEGUM

2011-06-28 | 00:06:34 | 0 Kommentarer

Sitter i köket framför datorn igen, som alla andra kvällar. Mysigt värre. Jag och Joanna var
hemma hos hennes mamma förut och hämtade lite av hennes grejer hon lämnat kvar,
bland annat hennes Play Station så nu sitter hon bänkad framför tv:n!
Jag, som är allt annat än en spelnörd, kanske på sin höjd spelar lite Guitar Hero sen.

Tuggar tuggummi för fulla muggar, så att jag får ont i käkarna. Men jag älskar tuggummi!
Just nu tuggar jag på Jenka! Nostalgi! Jenka och Shake var och är mina favoriter.
Och Zoom-tuggumin! Som finns i smakerna cola, jordgubb, äpple och banan.
Ni vet dom med klet i? Så himla goda! Dom har jag redan tuggat upp hehe.
Smaken försvinner ju så himla fort! Men jag ska ändå envisas med att tugga på
dom jättelänge. 

Och Bugg! Älskade Bugg! Som har kommit tillbaka! Mumsfillibabba!



Kultuggumin (fy vad fult det ser ut när man skriver det haha), kan inte gå ut ur en
matbutik utan att köpa ett! Eller två. Eller fem..



Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: