FARLIGKORV

2011-07-22 | 18:29:11 | 2 Kommentarer

Ska steka lite falukorv och koka makaroner för jag är hungrig som en varg!
Ångrar att jag inte åt på jobbet.. Men hungern hade gått över, men kom tillbaka!
Oh well, är sugen på falukorv så det blir kalas. Ska diska och städa så jag kommer hem
till en ren lägenhet efter semestern! Trodde att dumma grannen hade snott min nya tröja som
jag tänkte tvätta för att jag ville att den skulle lukta gott, mitt sköljmedel är gudomligt,
men hade visst missat att stoppa in den i maskin. 

Riktigt fint väder ute nu! Så när jag är klar med allt hemma ska jag traska upp till Markus
och Linus. Ska mellanlanda hemma hos mamma och sno två ägg och en väska att packa i,
för min har jag inte hemma. Är jättesugen på godis men har inga pengar, snyft snyft!
Kanske mormor kan ge mig en slant? Hon och morfar bor precis vid mamma så kan ju knalla dit
och fråga! Hihi. Godis är bäst.



Kommentarer:


Jess the Mess

2011-07-22 @ 23:43:13

Hoppas inte den farliga korven äter upp dig... ^^
House rockin' boogie - Emelie ´

2011-07-31 @ 12:58:31

Fan va snygg du är!! :)

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: