VUXENPOÄNG

2011-01-31 | 14:39:13 | 3 Kommentarer

Har varit och handlat lite mer matvaror (så mycket basic-grejer man behöver!)
och även en matta till köket! Nu väntar jag på mamma och mormor som kommer snart,
de ska lämna lite grejer och sen ska vi åka och köpa micro, dammsugare och kolla på
matta till stora rummet. Behöver verkligen en dammsugare! Så kan jag göra lite fint här hemma.
Vuxenpoängen bara ramlar in!

Ska även plugga lite i eftermiddag, skolan har fått ta lite stryk den senaste veckan då jag
inte har gjort annat än att måla, packa och flytta.. Så nu kommer skolan först och sen får
jag ta itu med mina miljoner flyttkartonger. Det kan jag göra på kvällarna och i helgen.
Saknar faktiskt skolan! En normal vardag liksom. 





Kommentarer:


Amanda

2011-01-31 @ 17:52:57

Oj så snygg du är!
Jess the Mess

2011-01-31 @ 22:21:34

Har du tagit ur näspiercingen?
Cherry

2011-01-31 @ 22:41:52

Amanda: Tack så mycket! Och detsamma!



Jess: Nejdå, den syns bara inte pga kontrasten :D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: