VÅRKÄNSLOR

2011-01-29 | 15:47:51 | 0 Kommentarer

Gud vad roligt jag hade igår! Men glömde kameran! Fast Anna-Elsa
tog lite bilder så jag kan visa er hur fina alla var! Dock var det inte alla
som hade gått all in, men fina var de allihopa. Drack god hallonbål
och hade det trevligt. Sen ville de flesta ut så då hakade jag och Joanna på
och drog till Munken med EK, Lycke, Adam och grabbarna. På VK var vi också ja.
Sen åkte jag hem och sov.



Skapligt seg förut när jag, mamma och mormor åkte till Bauhaus och köpte
förlängningsskaft till en roller så nu har jag två så två kan rolla samtidigt.
Men blev lite piggare när jag gick utanför dörren och skrek: VÅÅÅÅÅÅÅR!
För det känns ju som vår ute! Trots att det är januari och typ 2 plusgrader.
Men ändå! Så himla skönt! Då blev jag glad. Mamma och mormor lämnade
av mig och några kartonger här hemma som jag ska kolla i. Det är saker jag fick
för typ ett år sen som jag har glömt bort. Såg att jag hade en toaster!!! Som jag fått
av farmor och farfar, det hade jag glömt bort! Lycka!



Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: