STORSHOPPING

2011-01-31 | 18:13:05 | 2 Kommentarer

Sådärja! Nu är jag hemma. Har köpt dammsugare, micro, köksmatta (den jag hade köpt
tyckte mormor och mamma var för liten så jag fick en större och snyggare av dem!)
samt en hallspegl (skitsnygg). Köpte även lite smått till badrummet och köket.
Och Mr Muscle! Jag är galen i rengöringsmedel, tycker det är skitkul att damma! Jag har bott
här en dag nu och har redan tre stycken olika rengöringsmedel, haha.. Städskrubben är
snart full med städgrejer!
Nu sitter jag och dricker vaniljcola (godaste ever!) och ska börja laga mat. Vet inte riktigt
vad jag ska laga! Tur iallafall att jag fick en micro för annars skulle jag bara kunna laga
typ nudlar! Funderar på att göra något med bacon eller kassler. Skithungrig!

Kommentarer:


Flisan

2011-02-03 @ 22:23:48

Haha åwh vaniljcola! Jag kommer ihåg när du sa att du gillade det när vi gick på Eneby och jag tyckte att du va helt störd :D fast nu gillar jag det med? Godis och läsk på samma gång!
Cherry

2011-02-06 @ 21:09:19

Haha ja just ja!! Ja men det är ju skitgott! Fan, nu blev jag sugen på det!

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: