STJÄRNFALL

2011-01-04 | 06:30:44 | 0 Kommentarer

Vi såg 13 stjärnfall! Tre av dom var jätteskarpa och tydliga!
På bara en halvtimme. Helt sjukt fint. Massa stjärnor
som lyste jätteskarpt och blinkade. Var jättehäftigt att se. Vi låg i en snöhög
och kollade upp i himlen, kallt och mysigt. Vi trodde inte att vi skulle se något
som blev positivt överraskade!
Nu har vi ätit toast och druckit te. Sovdags för oss nu. Vi har även gjort
upp träningsplaner! Från och med nästa vecka ska vi bli hälsosamma!
Beach 2011 here we come! Så kul att sätta upp mål med någon som är lika
motiverad som en själv! Då kan man peppa varandra och ge tips. Vi har bestämt
att vi ska göra upp ett schema varje söndag för kommande vecka och planera träning
och mat. Fan vad jag är pepp! Ser verkligen fram emot att börja träna. Så från
och med nästa vecka hittar ni mig på gymmet igen!





Nu ska vi trängas i sängen ännu en natt, himla mysigt tycker jag. Trots att det är
en dubbelsäng på 180 cm ligger vi på varandra, härligt! Och vi får ju inte glömma
Joannas katt Bosse! Seriöst den sötaste och sällskapliga katt jag träffat.





Nu ska jag svida om till nattoutfiten! Hörs imorgon kära vänner.




Cherry ♥

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: